Hany's FotoPage

By: Hany FF

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Monday, 21-Aug-2006 00:40 Email | Share | | Bookmark
Fatma Nuha, the new born

Ummi before the delivery @ Delivery Suite
Nuha and her first 'smile'(?)
Nufayl is welcoming his newly born sis
View all 7 photos...
Jam 12.39 pagi, 21 Ogos 2006 bersamaan 27 Rejab (Isra' Mikraj)...lahirlah puteri kami yang pertama.
Fatma Nuha namanya. Membawa seri dalam hidup kami sekeluarga.

Berat : 2.78kg
Panjang : 49sm
Tempat Lahir : SJMC.
O&G : Dr. Delaila.
Midwife : Norliza (petg) & Bee (malam).



Monday, 31-Jul-2006 04:53 Email | Share | | Bookmark
GL '06 @ Nur Lembah Pangsun

Baru sampai, Nufayl lari sampai jatuh
Lps Treasure Hunt, main bola dgn uncle2
eyargh...tendang!
View all 28 photos...
Gambar-gambar kat Pangsun...as requested by Aini. Seronok tengok anak-anak main la (cam dah 'tua' je bunyinya). Umminya tak join dah aktiviti lasak. Mengah & sendat rasanya dgn usia kandungan yang mencapai 35 minggu (masa tu)


Monday, 29-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Usrah di Teratak FitrahZH

Muslimin bila mengadap mknn
suasana menikmati juadah
Muslimat nampak sayup2 saja
View all 9 photos...
FitrahZH? hmhm... tu nama pena bagi Zainal & Hany. Apabila kami bersatu, terciptalah nama tu. Kami senang menggunakan nama tu. Utk rumah kami, kami namakan Teratak FitrahZH.


Friday, 19-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Aksi-Aksi Nufayl ~ 10 bulan

yeah! saya tengah memanjat cot saya!
posing-posing utk Nanny
comotnya mulut dier
View all 4 photos...
Dah 10 bulan, makin banyak aksi. Masa ni Nufayl masih belum berjalan. Hanya merangkak ke sana sini & memanjat.


Monday, 25-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Choti-choti di Pulau Perhentian!!!

Nufayl bergaya sbl naik bot laju
Ummu Nufayl dgn clip on
Abu Nufayl dgn clip on
View all 36 photos...
Bestnyer gih Pulau nih sebab kelilingnya penuh air. Boleh main air, mandi, naik bot, snorkling! Bau pantai, bunyi ombak cukup menenangkan. Jauh dari kalut kerja-kerja yg tak henti menghambat.

Yg paling best, bawak Nufayl naik bot laju. 2 kali naik (pergi & balik) P.Perhentian-Kuala Besut...dia lembik dalam bot. Mata sentiasa pejam, seolah-oleh lena. Padahal, mungkin dia pening. Tapi, dia takla muntah ke apa ke. Nasib baik. Waktu dr Kuala Besut ke P.Perhentian tu waktu petang, ombak kuat sangat. Bot melambung-lambung! Nasib baik ada makcik sorg nih offer nak tolong pegang Nufayl...kalau dak?! eheheh. Tapi, masa balik tu dlm kol 11 pagi gitu...ombak tak kuat sangat. OKla. aku & abahnya gilir2 pegang. Still Nufayl cam pengsan dlm bot tu. Tak gerak!

Adess.. tapi, masa gih snorkling dia elok je dlm bot...agaknya sbb tak jauh kott.



[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net